Promocja polskiego biznesu wnętrzarskiego za granicą. Sprawdzone sposoby i nowe możliwości
Jak o promocję swoich marek za granicą dbają najlepsi? Gdzie warto bywać, a gdzie należałoby się pokazać? I jak szukać nowych możliwości promocji polskiego biznesu wnętrzarskiego?
Polski branża wnętrzarska coraz częściej przykuwa uwagę zagranicznych klientów i inwestorów. Działamy zdecydowanie odważniej niż to miało miejsce jeszcze kilka lat temu, a rodzimi architekci, projektanci oraz firmy produkujące meble i akcesoria świętują kolejne sukcesy. Tym samym stają się nierozłącznym elementem wnętrzarskiego świata Zachodu i nie tylko.
Jak o promocję swoich marek za granicą dbają najlepsi? Gdzie warto bywać, a gdzie należałoby się pokazać? I jak szukać nowych możliwości promocji polskiego biznesu wnętrzarskiego? O tym wszystkim opowie Justyna Siejka, współwłaścicielka agencji Home Sweet Home PR.