ZŁOTY MEDAL to nie tylko nagroda, to strategia promocji nagradzanych firm, która zaczyna się na targach Grupy MTP.

Sąd Konkursowy, czyli zespół ekspertów, w którego skład wchodzą wybitni specjaliści reprezentujący odpowiednie dziedziny życia gospodarczego poszukuje produktów nowoczesnych, innowacyjnych i wytworzonych w oparciu o najwyższej klasy technologie. Złoty Medal Grupy MTP jest zatem potwierdzeniem doskonałości produktu i w konsekwencji elementem jego promocji na rynku.
Do konkursu mogą być zgłaszane produkty i usługi, które będą prezentowane na stoiskach targowych oraz wyróżniają się na rynku dzięki swoim walorom jakościowym, technologicznym czy użytkowym i odznaczających się szczególnymi walorami, obejmującymi:
- nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych,
- stopień wykorzystania rozwiązań innowacyjnych,
- ekonomiczność produktu i jego walory eksploatacyjne ( w tym: cena, koszty eksploatacji i serwisu koszty likwidacji),
- oddziaływanie produktu na środowisko (w tym: metody regeneracyjne, recycling, biodegradowalność),
- oszczędność zużycia materiałów i energii,
- funkcjonalność produktu (rozumiana jako połączenie kryteriów użyteczności i praktyczności),
- estetykę produktu,
- stopień przystosowania do transferu rozwiązań dla zastosowań praktycznych – tylko w przypadku produktów stanowiących wynik projektów badawczych, konstrukcyjnych, technologicznych eksploatacyjnych i usługowych – przystosowanych do transferu j.w.
Sąd Konkursowy
W skład Sądu Konkursowego wchodzą specjaliści ze środowiska naukowego i biznesowego:
- prof. dr hab. Ewa Ratajczak – Przewodnicząca, Dyrektor Instytutu Technologii Drewna w Poznaniu
- prof. dr hab. Halina Kościukiewicz - Wydział Architektury, Inżynierii i Sztuki, Sopocka Szkoła Wyższa, Sopot
- dr Beata Fabisiak - Wydział Technologii Drewna, Katedra Meblarstwa, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
- dr inż. Tomasz Wiktorski - B+R Studio Analizy Rynku Meblarskiego Kietlin-Radomsko
- prof. dr hab. inż. Marek Owsian - Wydział Architektury i Wzornictwa, Katedra Wzornictwa, Politechnika Koszalińska, Koszalin
- dr hab. Mateusz Wróblewski, prof.. UAP, Wydział Architektury i Wzornictwa, Katedra Mebla, Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
- prof. dr hab. inż. Jerzy Smardzewski, Wydział Technologii Drewna, Katedra Meblarska, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
- prof. dr hab. inż. Piotr Beer - Instytut Nauk Drzewnych i Meblarstwa, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Warszawa
- dr inż. Krzysztof Wiaderek – Wydział Technologii Drewna, Katedra Meblarstwa, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
- mgr inż. Marlena Maria Wojnowska – Prezenter, Wydział Technologii Drewna, Katedra Meblarstwa, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Pakiet Medalisty
Każdy laureat konkursu otrzymuje PAKIET MEDALISTY obejmujący komplet usług promocyjnych, na który składa się m.in.:
Identyfikacja nagrodzonych produktów na wystawie
- Prestiżowa statuetka Złotego Medalu oraz dyplom,
- Logotyp wraz z księgą znaku,
- Szablon reklamy promującej laureata,
- Stand A4 z logo Złotego Medalu,
- Duża naklejka z logo Złotego Medalu umożliwiająca szybką identyfikację nagrodzonego produktu wśród stoisk na pawilonie targowym.
Kampanie kierowane do zwiedzających i wystawców
- Szczegółowe opisy nagrodzonych produktów w elektronicznych i drukowanych materiałach targowych: newsletterach, mapkach, planach i folderach dla Zwiedzających. Oznaczają one dotarcie z precyzyjnie przygotowanym komunikatem do każdego targowego gościa.
- Umieszczenie listy wyróżnionych produktów oraz informacji promocyjnych na stronach internetowych MTP (www.grupamtp.pl, www.zlotymedal.com, strony poszczególnych targów, media społecznościowe).
- Oznaczenie laureatów Złotego Medalu na elementach identyfikacji wizualnej terenu podczas targów
Informacje w mediach
- Kampania w branżowych serwisach informacyjnych i na stronach laureatów
- Wysyłka informacji prasowych o laureacie nagrody do dziennikarzy ogólnopolskich i lokalnych
- Wywiady z laureatami Złotego Medalu – Wybór Konsumentów i nagród specjalnych - Promocja laureatów w social media oraz dalsza promocja na stronach korporacyjnych i w mediach
Gale i konferencje
- Udział w ceremonii wręczenia nagród – prestiżowym wydarzeniu z udziałem przedstawicieli branży, a także instytucji, stowarzyszeń i dziennikarzy.
- Profesjonalne zdjęcia i film z ceremonii wręczenia nagród
Pozostałe elementy Pakietu
- Przygotowanie profesjonalnych materiałów prasowych,
- Karta honorowa VIP dla wystawcy, którego produkt uzyskał tytuł Złoty Medal Wybór Konsumentów. Upoważnia ona do wejścia na wszystkie imprezy targowe organizowane przez Grupę MTP, a także do wjazdu na teren targów. Wśród posiadaczy takiej karty znajduje się m.in.: prezydent RP, ministrowie czy korpus dyplomatyczny innych państw.
- Otrzymanie szczegółowego raportu medialnego - ok 1,5 miesiąca po targach
Więcej informacji o konkursie znajdą Państwo na stronie www.zlotymedal.com
Zgłoszenia do Konkursu o Złoty Medal MTP można dokonać w STREFIE WYSTAWCY
Zapraszamy do udziału!
POBIERZ